Ons uitgangspunt is om zoveel mogelijk in onderling overleg te zoeken naar een bevredigende oplossing, samen met de contactpersoon van de vestiging. Manpower streeft ernaar om van deze verbeterpunten te leren, zodat we deze in de toekomst kunnen voorkomen. We doen dit door passende, preventieve en corrigerende maatregelen te nemen en door deze ook te evalueren. Ieder verbeterpunt zal door Manpower uiterst serieus genomen worden.

 

Lukt het niet om de situatie onderling op te lossen?

Meer informatie over het proces vind je hier.

Dien een klacht in

Wanneer het niet lukt om de situatie onderling op te lossen kun je een formele klacht indienen. Een formele klacht is altijd schriftelijk en is gericht aan de afdeling Manpower Care. Manpower Care is te bereiken via [email protected].

De klacht zal dan als volgt worden afgehandeld:

  • Elke klacht registreren we in ons systeem. Je ontvangt binnen één werkdag een bevestiging dat we je klacht in goede orde hebben ontvangen
  • Manpower CARE neemt contact op met de verantwoordelijke vestiging, contactpersoon en/of manager, zodat zij actie kunnen ondernemen
  • Binnen drie werkdagen na het versturen van je klacht neemt de juiste contactpersoon en/of manager contact met je op over de klacht. We lossen de klacht indien mogelijk meteen op. Lukt dat niet, dan stemmen we samen af welke maatregelen we het beste kunnen treffen
  • Manpower CARE wordt gedurende de afhandeling geïnformeerd over de status van de klacht