Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie.
Inloggen is op deze pagina niet nodig.
Vul je gegevens in om te solliciteren. In minder dan 4 minuten ben jij een stap dichterbij jouw nieuwe baan!
Wil je ook in aanmerking komen voor andere banen, geef ons dan toestemming om je gegevens langer te bewaren. Als je solliciteert, bewaren we immers alleen je gegevens voor die specifieke sollicitatie.
Bekijk hier hoe we met je gegevens omgaan:
Ja, ik wil mijn kans op een baan vergroten en ook in aanmerking komen voor andere banen. Manpower mag mijn gegevens één jaar bewaren.
Error
Vacature gesloten
Jij gaat aan de slag bij een internationale organisatie gespecialiseerd in afvalverwerking. Zij hebben in Nederland verschillende vestigingen om dit in goede banen te leiden. Jij zult werkzaam zijn op de vestiging in Maastricht met zo’n twintig collega’s. Zij omschrijven de bedrijfscultuur als open en met een fijne werksfeer. We kunnen op dit moment nog geen verdere informatie geven over deze organisatie. In de vervolgstappen van het sollicitatieproces kunnen we jou hier wel van op de hoogte brengen.
WerktijdenIn deze functie als financieel administratief medewerker ga je parttime of fulltime aan de slag volgens reguliere kantoortijden. Werk je parttime? Dan werk je sowieso op woensdag en zal je parttime dag in goed overleg bepaald worden.
2200,00-2670,00 bruto per maand
Administratieve werkzaamheden kennen voor jou bijna geen geheimen meer, je hebt immers al ruim drie jaar werkervaring op zak als administratief medewerker (of vergelijkbaar). Maand- en periodieke afsluitingen opzetten, daar draai jij je hand niet voor om. Is dit het geval? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Afhankelijk van jouw ervaring en opleiding kan je brutomaandsalaris oplopen tot € 2.670,- en maak je kans op een vast contract. Meer weten? Lees dan snel verder!Uitzendbureau Manpower zoekt een financieel administratief medewerker voor onze opdrachtgever in Maastricht.Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat de financiële- en inkoopadministratie picobello op orde is. Je werkt niet alleen samen met je collega’s, nee, je gaat ook bepaalde financiële en boekhoudkundige werkzaamheden zelfstandig oppakken en uitvoeren. Tot jouw werkzaamheden behoren ook de facturatie, DSO en maandafsluiting. En hier houdt het niet op ook: de administratieve afwikkeling van de klachtenafhandeling kun jij bij je takenpakket optellen. Al met al maakt dit deze functie dynamisch en veelzijdig, waardoor jij je zeker niet zult vervelen. Zie jij ruimte voor verbetering? Laat dan vooral van je horen, want hier heeft onze opdrachtgever altijd oren naar!Dit krijg je
Heb je problemen met inloggen, solliciteer dan zonder in te loggen, dat scheelt je een hoop tijd.