Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie.

Sluiten
0

E-learning klantcontact medewerker

21-8-2020 11:01:00 Tekst Online Trainingen 2 reacties

Bijna elke organisatie heeft tegenwoordig een afdeling waar klanten terecht kunnen met vragen of klachten. Als klantcontact medewerker sta jij deze klanten te woord en ben je het communicatieve visitekaartje van het bedrijf. Er zijn een aantal vaardigheden die belangrijk zijn in deze functie. In de e-learning leer je hier meer over. We vertellen je ook over de werkzaamheden, diverse klanttypes en hoe je omgaat met verschillend gedrag. Na de training herken jij feilloos met welk klanttype jij in een gesprek te maken hebt en weet je hoe je hierop kunt reageren!

Start de training

 

Anderen lezen ook:

mrt 20
Online Trainingen

E-learning werken in de industrie

dinsdag 17 maart 2020 Werken als operator, een interessante baan! In de e-learning maak je kennis met het productieproces en de taken van een operator. Je test jouw kennis door middel van een aantal toetsvragen. Nadat je

Log in