Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie.

Sluiten
0

Het servicedesk-team in één woord

14-5-2018 16:09:00 Video Op de werkvloer 2 reacties

Ja, er staat een headset op je bureau, voor als je klanten telefonisch te woord moet staan. Maar als je denkt dat je alleen maar de hele dag aan de telefoon hangt, dan heb je het mis! De werkzaamheden binnen het team zijn juist ontzettend divers.

Het leukste is misschien wel het stukje persoonlijke service dat je kunt verlenen, vindt Melvyn. 'Bij het opsturen van een nieuwe cardreader sturen we nog lekker old school een handgeschreven briefje mee. Ik kan me nog goed de klant herinneren die belde dat zijn cardreader was aangevroten door z'n hond. Leek mij wel leuk om 'm niet alleen een nieuw apparaat, maar ook een bot voor de hond toe te sturen, haha! Zo leuk dat je dan iets extra's kunt doen voor een klant.'

Daarnaast is de samenwerking met het team ook oprecht leuk. Je houdt echt goede vrienden over aan je collega's, voor veel mensen een reden dat ze hun werk met zoveel plezier doen.

Benieuwd hoe ze hun team in één woord omschrijven? Bekijk de video en leer gelijk meer over waar je straks kunt werken: je kunt een kijkje nemen op de afdeling zelf!

Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten over de functie en het opleidingstraject dat we je aanbieden? Bekijk onze vacatures!

  • knab
  • servicedesk
  • bank

Log in