Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie.

Sluiten
VodafoneZiggo.jpg

Raoul Janssen

Incident Specialist

Vodafone Ziggo Maastricht

Raoul Janssen

“Door Vodafone Ziggo heb ik mijn talent ontdekt”

“Van mijn begin en in nabije toekomst blijf ik geprikkeld en geïnspireerd. Een intensieve training en de gesprekken met coaches hebben mij geholpen om mijn talent te óntdekken en op de juiste plek in te zetten. Samen met een team van specialisten zijn we een project gestart om klantproblemen en escalaties in kaart te brengen en hierop te acteren. Binnen 2 jaar kreeg ik de kans om als Senior Network Specialist aan een nieuwe uitdaging te werken en heb hierin nog meer kennis en inspiratie op mogen doen en betrokken collega’s mogen ontmoeten.


Momenteel werk ik vóór het Klant Contact Center als Incident specialist, waar ik mij bezig hou met het analyseren van data en het geven van adviezen. Dat Vodafone Ziggo een organisatie is waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen en door te groeien, blijkt ook uit het feit dat ik in 2018 onderdeel mag uitmaken van een nieuw team, als Jr. Service Incident Manager. De dagelijkse uitdagingen, open en gemoedelijke werksfeer en de kansen die ik krijg om mij verder te blijven ontwikkelen, maken ernaar dat ik met plezier naar mijn werk ga! Kortom, ik voel mij bevoorrecht om voor deze gave club te mogen werken”

Wist je dat..

  • Jij na een half jaar een contract krijgt van Vodafone Ziggo?
  • Jij een opleiding on-the-job krijgt?
  • De kantoren van Vodafone Ziggo ingericht zijn met open ruimtes en flexibele werkplekken?
  • Vodafone Ziggo in 2015 is uitgeroepen tot beste werkgever?
  • Vodafone Ziggo ook maatschappelijke projecten opzet?